Monday, September 19, 2011

very simple bout da person who call : graphicsgirlz



simple,,lovemymom,mydad,mykawankawan,mywholefamily,mybf <3,myteacher.mylecturer,mybff,sukemasakmasak,kemaskemas,taksukekotor,taksuke  bnda yang berdebu hoho..sbb aku xleh thn dn aku kne pastikan semua kemaskemas,suke menyanyi senyapsenyap lagu thailand,korea,hii.. heeee.. peacenowar;D


*so simple bout me, i suka berniaga,nak ckp pngalaman dalm berniaga dlm idup ni mmg bnyk.coz dr kcik dah dah meniaga coklat,smpai sekolah rendah aku adalah jdi pnngwas untk jaga kedai,alhamdulillah,nice,,ermm time i darjah 5 and 6 i naik beskal jual nasi lemak at sekolah,and also kerepek pedas,pisang,ubi yang very delicious... i pernah jual jagung rebus tepi jalan bntu my nenek,and i got almost 20% comissen,im very2 happy,and tem i boring2,i tolong my aunt jual ice blended depan rumah dia..oh,mmg ramai customer,that why i like untuk meniaga, and the latest one..i baru je start jual barang2 like junkfood, macam maggi curry,tomyam,asam laksa.appollo,snack,kit kat,,3 in 1,mi sedapp also ada in myjualan,hope i dpt btu kawan2 i kaloo diaorg lapar waktu mlm hiii..and i"ve plan 4 myfuture also,i want to be businessmowan,and u guys plis pray 4 me also..love you so much <3..


selain meniaga,i jenis yang tak suka org cari pasal dgn i..naknak mengumpat belakang or make badstory bout me,sometimes org ni ada tak puas hati dgn org juga kan?tapi dont to terlampaulah ye..urrmm..i mungkin caring but untuk org yang benar2 n betul sygkan i..i syg dia lebih..huuhui.i suka bergurau..tapi mungkin kadang2 org ni ade juga yang tak suka bergurau so ..dgn dia.. i kena senyap2 dont talk to much maybela kot hiii... tapi i tak suka sgt lau org bergurau dgn i  main pukul2 belakang,,excuse me..i kecik not bdan besar yang boleh n tak rasa apapa kalau ko tampar or whatever.


dari segi pakaian and aksesori,mybe org ingt aku ni org kaya but im not okey..?aku ni biasa je cuma aku jenis suka kumpul barang2 dan jaga dengan baik,mane yang baik takkan nak buang kan?korang pun mesti sama juga ..aku suka gantung beg2,letak brooche dan susun atas kain,kecil (taknak bagi calar) kasut2 pun aku susun bawah katil hiiii..tu cara aku tersendiri,korang msti ad cara  lain kan ..heee
okiee.. pakaian pula,aku ni jenis tak kisah,tapi aku lebih suka pakai kebaya,jubah pun boleh cuma jubah tu mahal la jadi xbleh nak beli bnyak2,kalau tudung aku pun jenis pakai je yang mane senang,tapi shawl  pun aku suka hihi :)tula sedikt sebanyak pasal aku .


like this.. :)






kalau part kasut lak,aku suka yang heelss,,tapi sebenarnya manamana pun boleh haha


*actually org ats dunia,dan Bumi milik ALLAH suhnawataala ni.mmg banyak macam ragam,as u know nobody was perfect in da world.so plis understd that ..and for me tak salah kalu kita cuba jadi yang terbaik antara yang baikk. our ALLAH,tak pndang pada rupa,but hati..:) peacenowar baby..!
_nurfathyahfareehamatyussofwithlol

No comments:

Post a Comment

Followers