Monday, October 03, 2011

Bila perAKAUNan cuba MEMBUNUH !

Assalamuailaikum,buat sahabatsahabat sekalian,hari ni aku da start FINAL Exam AT UTM lahhh :d setelah sekian lama menelaah mata pelajaran kegemaran aku ni *he.he.he mami dianah a.k.a Izzatul Dianah Bukhari tiaptiap sem akan ajar kitaorg satu kelas sebab dia ada basic jadi boleh dikatakan baguslah dia ni hoho cuma aku tak dapat join sgt sbb masalah selsema,sebab aku takut jgkit kt org kesian pulak kawankawan aku yang nak ambil exam nnti kang!! hehe 
okeeyy hari demi hari  tuptup hari exam pun mulalah menampakkan dirinya dan menjadikan aku terasa macam nak matttiiii..bukan sebab tak study..but masa kat dewan untuk jawab paper tak berapa nak cukup .masa diberi hanya 2.30 minit.dan soalan ada 5. Tak termasuk lagi pecahpecahan soalan kat bawah tu.
Boleh dikatakan juga hari agak kelam kabut.aku dan roommate semua bangun lamabat,sekitar jam 8.15 pagi.maakkk oii matilah dahlah exam pukul 9 pgi..bukan tak tido smlm.Cuma takboleh tido disebabkan keadaan hidung aku yang selsema jadi tak berapa nak selesa lah hohoho.. 
Okie da start menulis Alhamdulillah lah xde masalah,alhamduliilah semua okie,aku bersyukur sgt2 hri ni hidung aku ni tak buat hal mcm smlm.cume ada juga lah masalah2 aku untuk pikir item2 apa yang nak dimasukkan dalam akaun ni.*terconfius skit kot hoho
But aku tulis tulis lah dengan penuh syok walaupun ada jugak aku rasa jawapan aku tu mcm tak betul tapi aku taknak bazirkan masa.mana yanga ku ingt aku tulis.
Syok punya syok tuptup masa pun dah hmpir tamat,aku  baju je tengah tulis.
“perbezaan antara akaun semasa dan modal adalah.....”

akaun pun kene present juga tau..!


**MASA TELAH TAMAT,SILA BERHENTI MENULIS SEKARANG**

Time tuh ounya lah terkejut aku yela mne taknyer dewan tu diam je sume then tibatiba lecturer aku ckp msa dah hbis..tak sempat nak menulis akaun Realization. Harapharap Manufacturing DisposaL DAN Departmental okie la..aku pun tak berapa pasti insyaallah kalau ada rezeki amin..mudahmudahan lah hehe aku tawakal dan berserah kat Allah swt.
So,apa yang penting aku nak ckp kat korang timetime nak menduduki jagalah kesihatan yang terutama sebab walaupun kita boleh buat dan pandai tapi tak sihat kita akan jadi tak selesa. Tapi kalau kita sihat insyaallah kita boleh berfikir lagi dengan cergas hehe walwahualam ...
1st paper aku akaun.?? Ohhh no.!         hahaha 

No comments:

Post a Comment

Followers