Sunday, October 16, 2011

Terengganu Plis plis wait 4 me..ohyeah!!

Assalamuailaikum buat kawan kawan yang saya sayangi selalu,malam ni saya dah nak balik Terengganu tau..hope semuanya berjalan dengan lancar,sebenannya aku “nervous” campur takut takut jugak sebab ni first time aku naik bas malam hehe..ikutkan hati boleh je balik pagi esok  tapi mungkin hati dah xsabar nak balik hehe, korang doakan perjalanan kami ye,mudah mudahan berjalan dengan baik.

sebenarnya Hari ini dah last paper untuk final exam,walaupun dah kira merdeka tapi aku Still takut nak tahu result nanti,hope my pointer for this sem akan meningkat ,i hope lah hehe,  (^_^) saya doakan juga anda semua hapey hapey tau di rumah atau kampong masing masing.

Walauapapun aku nak cakap kat korang semua terutama kawan kawan aku di UTM selamat bercuti ye kawan kawan insyaallah ada jodoh kita jumpa lagi hehe,
Selamat tinggal semua,saya mintak maaf kalau ada salah silap ye jumpa lagi nanti.
0-0 okay..?? :DD

dan terengganu plis wait for me..i'll back okiee..! huhu 
insyaallah..

No comments:

Post a Comment

Followers