Tuesday, September 27, 2011

MALAM ANUGERAH SEMARAK.

Hi korang,hari tu aku ad join program kolej iaitu MALAM ANUGERAH SEMARAK,hiii program ni ntuk bagi penganugerahan kepada mahasiswa-mahasiswa yang aktif yang turut membanting tenaga semasa berada di kolej Kediaman Siswa Semarak, Di Universiti Teknologi Malaysia,International Campus ,Kuala Lumpur 
Selaku S/u Exco Multimedia Dan Informasi,jadi tugas akula nak kene buat poster hiii..mulamula.aku buat yang ini..


then yang ini
oleh kerana both ni nampak crowded so..
aku buat yang baru..

Walaupun simple but i like it hii..
Bytheway,malam tu pihak kolej menjemput Ali Anugerah untuk buat persembahan.n his performance looksnicceee..! hii.macammacam dia buat n ramai yang enjoy,huu..
puteri,aku,nina dan ida
Ni ada sedikit sebanyak gmbar ntuk mlm tuh...









aku,nina dan ida
                                                                                   
ni gambar mana yang mendapat anugerah,

1-ANUGERAH JASA BUDI

SITI FADZILLAH ALI IHSAN

Abg Haikal

kak ara aka athirah arrif


Izzatul Dianah with President KSS


2-ANUGERAH MAHASISWA BERPONTENSI

Pn.Zubaidah and me  :)

Fathin Amalina dan Pn Zubaidah

Amir Farhan
Farhan Fauzi





ni gambar dengan Ali Anugerah :)








ida,ila,kak yati,nona dan aku



Ali Anugerah with budak comel :)
Bergambar Bersama Pengetua KSS :)



ni dengan  girlgirl :)

THIS IS THE LAST ONE HIHI..KORANG JANGAN MARAH EH.ni guraugurau je :)peacenowar





ni aku saje saje edit :)

No comments:

Post a Comment

Followers