Monday, October 10, 2011

1st time..!

*tajuk ini adalah rekaan semata mata haha *

huhu..yeahhh!!!..inilah kehidupan di kampus!!..amat memenatkan!..pergi kelas..then balik..rutin harianku,nama pun belajar kan memangla camtu hehe:).selepas minggu TRANSFORMASI tamat..dan kelas pun bermula..xlain dan xbukan..itulah kerja aku..hahahahahaa..ummm..tapi alhamdulillah..dengan izin dan rahmat ALLAH swt. aku akn terus belajar..w/pun kadang2 kepala otak aku ni mcm dh nak'senget' haha..tp aku harap aku dpt score walaupun tak bergelar dekan tiap tiap sem. macam orang lain aku akan cuba juga insyaallah.dengan izin dan redha allah serta pensyarah2 aku..INSYAALLAH..AMIN..


**hari2 yang berlalu bukanlah sesuatu yang indah..
kadang2 apa yang kita inginkan xselalu kita dapat..
dan apa yg telah kita genggam xsemestinya ianya akan berkekalan.
lumrah hidup..ada yang manis..ada yang pahit
begitula dgn aku..xdapat ape yg kita nak..
kadang2 kita selalu je nk salahkan takdir..krn kita xdpt apa yang kita impikan..
tapi sebenarnya..tafsiran,anggapan kita salah..**

(^_^)

No comments:

Post a Comment

Followers